Snö!

Gud vad mycket snö det har kommit och vilken skillnad den gör för både ljuset och humöret! Synd bara att det blir så halt... Skulle ju haft julfika hemma hos mej ikväll men detta blev inställt pga av sommardäck. Det får bli en annan gång helt enkelt. Kommer iaf att arrangera något till sommaren så att vi får plats allihopa:)

Ikväll ska jag istället försöka städa undan lite till hemma, det hade inte blivit in ljuv syn för mina fikabesökare ikväll men det hade de fått överleva. Nu slipper de ju se röran i bokhyllan och kaoset i blivande matsalen och jag hinner försöka få ordning på det. Glömde helt bort att sätta upp tomtarna igår med så det får jag fixa ikväll.

Vill slå in alla julklapparna med men vill ju inte göra det förrän granen är klar. Ska ju köpa den på fredag och sen kommer den in på söndag kväll om jag har lite tur. Frågan är ju om jag orkar vänta så länge? Har ju massa plats för julklapparna inne i matsalen så de kan ju ligga där fram tills granen är klar annars. Gud, vilket svammel! Stackars Stoffe som brukar få höra på mej när jag sitter och har mina små samtal med mej själv...

Måste även ta mig i kragen och lägga upp lite bilder här på bloggen med, är ju evigheter sen sist:( Tror det finns lite bilder hemma som är klara att lägga upp, för det blir ju så dåliga bilder när det inte är något dagsljus...

Ha en fortsatt trevlig dag och ta det lugnt i trafiken!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Seriöst, sommardäck??

2009-12-16 @ 12:51:04
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Lene

Flisan: Ja, sommardäck.. Det var ju höstvägar nyss ju... Det är bara du som är i Umeå där det är snö året runt:)

2009-12-16 @ 14:08:19
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: Sodamaze

Ja bilder är kul! Mer bilder! =)

2009-12-17 @ 12:27:08
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0