Kallsvettig väntan...

Skulle haft mitt PM-samtal vid 11 men chefen ringde och flyttade fram det. Samtalen har tydligen tagit ca dubbelt så lång tid som han trott så nu är det lite halvkaotiskt med tiderna. Jag ska iaf ha mitt samtal nu i eftermiddag, efter kl 15 troligtvis. Vi ska ha lite kontorsinformation 13-15 och slutar det tidigare så kan man ju alltid ta det då. Det visar sej. Jag är iaf sjukligt nervös idag! Vill bara ha det där samtalet avklarat. Jag försöker lugna ner mej genom att andas djupt och tänka tankar som "Det ordnar sej", "Jag kan alltid jobba på Plantagen igen" eller "Jag hittar något annat"... Visst stämmer kanske det, men jag vill vara kvar här.
Fick mejl från mamma, hon kan inte jobba för hon sitter och håller tummarna. det tyckte jag var gulligt:)

Om tjugo minuter är det lunch, ska bli spännande att se om jag får i mej nån mat.


Kommentarer
Postat av: Flisan

Förstår att det känns nervöst... Som sagt det ordnar sig hur det än går, men har du gjort ditt bästa så kommer du ju få va kvar ;P

2009-12-11 @ 12:10:52
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0