Brr, it´s cold out there

Hello good friends, and others:)

Nej, det blir på svenska även idag...

Det jag ville kolla till med dagens rubrik är följande: Jisses vad kallt det var i morse! Fick stå mer än en kvart och vänta på bussen inne i stan med och då hann man ju frysa ganska ordentligt en stund. Kroppen och knoppen är inte van vid att det är så kallt och friskt ute. Här i Växjö är det ju alltid regn och blåst annars...

Idag har tiden gått fort. Mest beror det på problem med våra system så att jag fått sköta det som egentligen ska gå automatiskt manuellt istället och det tar ju, precis som det låter, längre tid.

Ikväll ska det diskas och tvättas. Detta tänker jag överleva genom att köpa med mej nåt fika hem

Ha det

Kommentarer
Postat av: emelie

hej hej lene! den nya bloggen är klar =) haha håller med dig att det var kallt, jag skulle på blodgivning vid 8 imorse och höll på att frysa ihjäl. kram

2009-12-02 @ 21:26:08
URL: http://emeliebobbs.blogg.se/
Postat av: helena

ja nu är man lite nervös minsann :) Det är strejk på flygplatsen i helsingfors där vi ska byta flyg så jag hoppas inte det ställer till problem till lördag när vi åker bara, är lite orolig för det. Har tagit lite kort på bilen med min mobilkamera men när jag försökte lägga över bilderna till datorn så gick det inte. Har inte orkat engagera mig mer i det utan det har varit så mycket med resan. Tar tag i allt sånt när jag kommer hem. Kommer nog ha en massa bilder från resan att visa också. Min nya blogg är inte riktigt klar, headern som saknas. Photoshop är så svårt och när det inte blir som jag vill direkt så blir jag så arg och även där har jag inte haft tid att sitta oredentligt med det men det kommer också efter resan :) Ha de så bra så hörs vi när jag kommer hem. D.v.s den 13 december. Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-12-03 @ 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0