Blandade tankar och bilder

Snabb fråga.. Bör jag skaffa Facebook? Fram tills nu har jag ju lyckats hålla mej borta från detta avgrundshål men alla snackar ju hela tiden om hur bra det är för att hålla kontakten med folk. Och jag har faktiskt massvis men kompisar som jag inte snackat med på evigheter och det är ju bara tragiskt! Sen att Robban berättade om ett spel på Facebook där man odlar och skördar gjorde ju att det blev nåt plus i kanten för detta virtuella vuxendagis.

Idag har jag sökt ytterligare ett jobb, ett som jag inte är riktigt kvalificerad för men hur ofta är man det:P

Imorrn ska jag åka hem till familjen för på lördag är det kalas för pappas sambo Jessica som fyller år idag. Hipp hipp hurra! Tänkte att jag skulle ha min nya klänning så den måste jag stryka idag, ser inte fram emot detta ett endaste dugg!

För tillfället sitter jag i telefonkö hos Anticimex. Tänkte att jag skulle boka mej en genomgång av besiktningsprotokollet, så att man får lite mer insikt i det. Säljaren har ju besiktigat huset så den kostnaden slipper vi, men man vill ju ändå få så mycket koll man kan. Är vissa frågetecken som man vill få uträtade helt enkelt.

Eftersom huset inte ligger kvar på Hemnet så får ni hålla till godo med mina bilder, som iofs bara är på trädgården och utsidan av huset men det får duga tills vidare.













Any comments??

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ser fint ut! Betyder det här att ni har fått det?

Hoppas jag får se insidan oxå snart ;) Måste ju definitivt bli besök till jul oxå hehe. Åh vad jag längtar tills Mikko o jag flyttar till hus ;D

2009-08-20 @ 13:16:05
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Felicia

Ser fint ut! Betyder det här att ni har fått huset? Då måste det bli besök vid jul ;) Åh vad jag längtar tills jag köpt hus o Mikko får en trädgård att springa i igen! Tyvärr är han nog gammal gubbe då...

2009-08-20 @ 13:17:40
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Felicia

Damn it den första visades ju inte o nu blev det TRE kommentarer pga det hehe ;)

2009-08-20 @ 13:18:29
Postat av: Sodamaze

Klart du ska skaffa Facebook och FarmVille! Om du skickar din mailadress så kan jag bjuda in dig =) Kram

2009-08-20 @ 15:44:45
URL: http://sodamaze.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Ser mysigt ut o härlig trädgård. Ser storleksmässigt ut som mitt kan det stämma?



Kram

2009-08-20 @ 16:49:37
Postat av: Lene

Lisbeth: Vårt är nog lite mindre, plus att er källare är helt inredd väl?? Men ni bor ju iofs 4 personer där... Hoppas att vi snart får veta om det blir vårt! Kram

2009-08-20 @ 18:19:06
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: helena

Det ser jättefint ut med en jättemysig trädgård.

2009-08-20 @ 19:40:59
Postat av: Sodamaze

Okej tänkte jag kunde få mailen ändå så kan jag lägga till dig på msn om jag får? =) Annars får du gärna lägga till mig, adressen får du ju nu.

2009-08-20 @ 22:15:52
URL: http://sodamaze.blogg.se/
Postat av: Bie

Ser väldigt fint ut i trädgården! Håller tummen för er. KRAM

2009-08-21 @ 09:11:54
Postat av: emmzy

Oj jisses, grattis! Jag försökte gå in på din blogg en gång för längesen, då stod det att sidan inte fanns kvar så jag tog för givet att du tagit bort bloggen. Vad glad jag blev när du kommenterade min. Antingen så var jag virrig och sökte på faktalene eller så var det fel just den dagen. Men nice att ha hittat tillbaka. Skitkul att höra. Ska läsa mig uppdaterad nu :)

2009-09-22 @ 15:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0