Massa text

Idag känner jag mej lite seg i kropp och knopp. Har lyckats bli förkyld, antar att jag drog på vårjackan lite fööör tidigt. Eller nej, det hade inte gått att ha vinterjackan mer för fy rackans vad varmt och skönt det har varit ute de senaste dagarna. Igår när jag tog bussen in till stan var det minst 40 grader i bussen. Nån tant sa till busschaffisen att stänga av elementen för de ångade på som om det vore massa minusgrader ute. Konstigt det där..

Var ju på möte på AF igår och shit asså, det var nästan mer meningslöst än alla andra möten. Det tog ca 20 min och de sa typ att vi ska få hjälp med diverse och att har man a-kassa så har man inget val, då måste man vara med. Så inom två veckor så kommer alla vi som var där bli kallade för mass-inskrivning (varför de nu inte fixade det när alla var där igår är för mej en stor gåta!)...

Efter mötet stack jag upp till Tessan en stund. Nu vet jag, det var Petter som smittade mej med förkylning! Kanske iaf... Känns bättre än om det vore vårjackans fel:) Vi snicksnackade om diverse, mest om hus, ljus och trädgård. Var ju på PartyLite-träff hemma hos mamma igår kväll. Var riktigt trevligt och jisses vad mycket trevligheter det finns. Mina favoriter är Acai Berry Mist och Jordgubbsrabarber. Nån annan som har nån favvo? Jag funderar faktiskt på om jag skulle börja sälja för PartyLite, jag skulle nog kunna bli ganska bra på det... Men så måste man ju känna massa folk som kan ha visningar.. Får hålla tummarna för att mina underbara f.d jobbarkompisar ställer upp. Och snart har jag ju nya jobbarkompisar med:) Så, alla ni som kan tänka er att ha en visning (kostar inget + att du får 20% av det som folk handlar för) skriv gärna en kommentar så ska jag försöka tänka ut hur jag ska göra...

Måste ringa till Plantagen idag med för som jag fattade det så skulle Mattias ringa i början på veckan men nu är det inte början längre... Men jag hatar såna samtal för man vet lixom aldrig hur man ska presentera sej, hur mycket man behöver säga för att de ska haja vem man är.. " Hej Mattias, det är Madelene.... Dunberg.... Jag skulle börja jobba hos er nu snart..." Så kommer det nog låta.. Ska ringa honom efter lunch tror jag. Vill ju veta när jag ska börja! Måste ringa a-kassan också, det sitter ju alltid nån solstråle på andra sidan telefonlinjen.

Nu får det räcka för nu... Det är ett ständigt svamlande här på bloggen...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Petter hälsar att det är du som inte är tillräckligt härdad:)

2009-04-02 @ 12:44:12
Postat av: lisbeth

Älskar party-liteljusen, ska ha visning på söndag mest för att hjälpa en kompis. Jag älskar vit gardenia och havsbris, mmm underbara dofter.



Ha det gott i solen

2009-04-02 @ 13:42:18
Postat av: Lene

Lisbeth: Vit gardenia känner jag inte ens igen, hmm.. Nu känner jag att jag missat nåt:( Får kolla upp det!

2009-04-02 @ 14:09:20
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Lisbeth!! Du älskar väl alla slags Partyn samt Ullared :)

2009-04-02 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0