En liten uppdatering

Finns inte så mycket spännande att berätta egentligen...
Sitter på jobbet, där det på grund av ledigheter och annat har varit lite kaosigt de senaste veckorna. Förhoppningsvis lugnar det ner sig sen i februari, så att de andra kan få jobba i lite normalare tempo. Jag har ju det inte alls lika stressigt som de andra, därför kan jag sitta med bloggen nu:) 

Har inte skrivit sen jul (listan räknas inte) så vad har hänt sen dess? Firade ju nyår med Daniel och Pernilla. De hade med sig en sån fin present, nämligen den fina bilden på Stoffe och mej, framkallad till en tavla på canvasduk. Nu hänger den i vardagsrummet, får se var den får hänga sen.


Bilden är tagen av Daniel när vi var med dem på Österlen i somras.

Synd att man ser ut som ett miffo i håret bara.. Får sån längtar till sommaren när jag ser bilden, gud vad skönt det ska bli med värme. Hoppas det blir en fin sommar nu och inte bara massa ösregn som det så lätt blir.

Annars har det faktiskt inte hänt så mkt. Vi har börjat renovera i blivande matsalen men det får ta den tid det tar.
På lördag ska vi ner till familjen och på söndag blir det kalas för mamma som fyller år. Ska bli mysigt att åka hem, som alltid!

Nu ska jag gå upp och fika...

Kommentarer
Postat av: emmzy

Tackar så mycket! Jag hade tro det eller ej, turen att bli uppringd av två företag på samma dag när jag faktiskt bara sökt - just det TVÅ jobb :) Så nu blir det intervju både imorgon och på torsdag. Det känns nice! :) Det är som kommunikatör :)

2010-01-12 @ 19:06:24
Postat av: Flisan

Väntar fortfarande på bilder inifrån huset >:[ hehe varför va jag itne där i julas?? Nästa gång jag är hemma får det bli, då kanske ni fått lite mer i ordning :)

2010-01-12 @ 21:05:31
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: I en annan del av Oslo

fin blogg! :D

2010-01-15 @ 12:58:30
URL: http://ienannandelavnorge.blogg.se/
Postat av: Sabbe

Tackar sååå mycket för den förvarningen;) Hur är allt med er? Trivs ni i huset? Kram

2010-01-20 @ 07:52:22
URL: http://sabbeshastliv.blogg.se/
Postat av: Sabbe

Ja det kan jag förstå, jimmie grävde upp ett grönsaksland åt mig så jag ska plantera o dona där så fort snön försvunnit.. Skitkul ju:D



Jag ska göra en 25cm lång pinupp-tingeling haha:P Skitsvårt att förklara men en tingeling med större tuttar o större rumpa helt enkelt. Hon ska få sitta på sidan av magen, där armen hänger ner, typ mellan magen o ryggen.. Hoppas du förstår vart:P Kram

2010-01-20 @ 10:15:26
URL: http://sabbeshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0