Snö snö snö

Det blev ingen tur till stan idag, dumma snö. Istället har jag hållt mig inomhus. Duktiga älsklingen skottade medans jag diskade och fixade kycklingen till resterna av gårdagens kycklingsallad (som det då bara blev sallad kvar av)...

Annars har dagen spenderats i soffan med hemsk huvudvärk:( Nu har den dock dragit sig tillbaka!
Imorgon ska det handlas och fixas, sen på kvällen kommer Lucy och äter med oss. Då har hon även söta Bosse med sig:) Ska bli så roligt att träffa de båda igen. Bosse blev riktigt förvånad förra gången de var och hälsade på. Det var ju hans första gång här ute och han fattade ingenting när det var jag som öppnade dörren och bjöd in dem:) Sötnos!

Idag har jag beställt tre böcker inför hundköpet som förhoppningsvis inte dröjer evigheter till. Vi har ju pratat om det så länge men det är ju mkt som ska klaffa. Jag vill iaf veta om jag får vara kvar på jobbet, får jag det så är det inga problem för där får man ha med sig hunden till jobbet:D Perfekt! Då kan Stoffe lämna av honom (ja, det blir en honom) när han åker till jobbet om han nu fortfarande jobbar samma tider då..
Det gäller iaf att förbereda sig ordentligt och så har vi ju Lucy som coach och hon är duktig som attan! Tur för alla andra hundägare att Bosse haft sjukdomsproblem, annars hade de vunnit varenda tävling:P

Sitter och kollar på Secret Millionare, nån som sett det nån gång? Har ni inte det så gör det! Varje avsnitt är det en rik människa som åker till nåt ställe och utger sig för att vara en helt vanlig arbetare och tar reda på vilka som gör bra grejer osv och i slutet ger han bort en himla massa pengar för att hjälpa dem ytterligare. Himla mysigt program och så blir man lite varm i hjärtat och får lite tro på mänskligheten och jag har inte mycket sådan:S

Gid kväll!

Kommentarer
Postat av: Lucy

Va du e söt Lene :)

Imån ska vi minsann prata igenom va för hund ni ska köpa! För nu tycker jag att d e dags!! Kramar!

2010-02-20 @ 19:17:09
Postat av: Flisan

Åh va spännande med hundköp! Och superbra att kunna ta med vovven till jobbet jue!

2010-02-21 @ 16:11:35
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Små fötter by sodamaze

Vilken ras funderar ni på?

2010-02-21 @ 19:26:46
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0