Dags för uppdatering

Jaha, då var det dags att uppdatera lite här igen tycket jag. Inte för att det händer speciellt mycket men det kan ju vara trevligt att få skriva av sig lite...

Veckan har varit lång, dagarna som sådana har dock flugit förbi fortare än kvickt. Nu börjar det iofs bli fruktansvärt drygt att gå hemma själv om kvällarna och saknar älsklingen nåt enormt:( Tur att det är mycket att göra på jobbet så man inte har överdrivet mycket tid att tänka på sånt. Imorrn är det ju äntligen fredag igen!!! Då blir det helg och det innebär ju massa trevligheter: möjlighet att sova längre än till 6, äta riktigt god mat, umgås med underbara sambon, uträtta lite ärenden på stan och kanske t o m renovera lite.

På måndag ska jag möta upp Bie utanför gymmet i Hovmantorp. Då har vi tänkt skaffa oss först lite info och sen om det känns bra köpa oss varsitt träningskort så att vi kan bli riktigt snygga och hälsosamma:) Så på lördag så ska jag köpa träningskläder. Måste iaf ha nya skor, en sporttopp och ett par riktiga byxor...

Ikväll ska det tvättas, kollas på Biggest Loser och så blir det lite övrig städning så man slipper det i helgen.

Nu ska jag packa ihop mej här...

Kommentarer
Postat av: Bie

Men stopp o belägg, det är ju nästan fusk att köpa nya träningsgrejor! Jag, gamla tant, kommer ju i joggingbyxor, om jag hittar några i garderoben o en sliten t-shirt. Går inte det? ;)

2010-02-11 @ 17:44:59
Postat av: Tessan

Kul att ni ska börja träna.. Men nya kläder behövs väl inte..

2010-02-12 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0