Good news everyone!

Nu har jag med hjälp av min käre kollega Oscar lyckats lokalisera Hovmantorps elljusspår. Det ligger bara en pytteliten bit hemifrån och rundan blir på totalt 3 km. Jag ska helt enkelt bege mej ut o springa ikväll!
Skit samma att det är blööt, grått o trist, man ska ju ändå duscha efteråt. Mina skor läcker som attan men det gör ju inte heller något!

Måste dock köpa en reflexväst, hoppas att Ica har såna.

Ville bara meddela er detta så att jag inte kan dra mej ur sen. Jag är ju en sån där lat jävel egentligen men just nu känner jag mej riktigt sugen på o ut o springa. Kanske kan jag t o m bli en sån där som jag själv sitter o spyr galla över- "Jävla huttbullar, stick hem med er!"

Eller så springer jag en gång och aldrig mer...
Men fortsätter jag springa så måste jag köpa mej ett par nya joggingsskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0