Fredaglördagsöndag

Nu går jag på helgledighet, och kommer nog inte blogga i helgen för det är en massa annat på gång. Tror dock inte att det är någon som saknar min blogg nämnvärt:)

I dag ska det hämtar släp efter kl 20 så tills dess ska jag vara o leka med Frida och Isac. Ska bli trevligt och Isac ska nog försöka sej på att smitta mej med dunderförkylning, ni vet en sån där som man bara kan få av barn... :P

Imorrn ska det hämtas soffa, fåtölj och ett frysskåp hemma i Blekinge och då ska vi ju självfallet passa på att hälsa på en och annan familjemedlem med.

På söndag ska det sista hämtas från lägenheten och så ska vi försöka städa lite med. Pust!

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Joho, jag kommer sakna ditt bloggande... Fast förhoppningsvis bloggar du på måndag så man har nåt att läsa då...

2009-11-06 @ 17:56:47
Postat av: HannahSthlm

SKÖNT ATT VARA LEDIG "PÅ RIKTIGT". DET BEHÖVER MAN! HOPPAS DU HAFT EN BRA WEEKEND SÖTA DU:)!



Söndag ca 21.00 kommer vinnaren av STAY SPRAY MAKEUP FIX ligga uppe på min blogg.

Roligt att du ville vara med och missa inte att kika in för att se om just DU hade turen på din sida:)



Har även en ny tävling där jag lottar ut den lyxiga mascaran DIOR SHOW.



Kram & Trevlig Söndag!

2009-11-08 @ 10:39:04
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: helena

åh lite förnying på din blogg ser jag. =)



Ja vi bytte hotell för det hotellet vi bokade först låg 15-20 min från närmaste tågstation/busshållplats som tog en in till Manhattan. Det visade sig även att det inte var någon gångväg till den utan det var motorväg vilket inte känns så lockande att gå flera gånger om dagen. haha. Sen hade hotellet fått jättemycket dålig kritik så vi ringde Ving och förklarade att vi inte kände oss så trygga längre och undrade om det fanns någon möjlighet att boka till ett annat hotll. Då deras hotell var svindyra soom låg inne på manhattan så fick vi erbjudandet att få tillbaka pengarna och hitta ett eget. Så det gjorde vi. Har bokat ett nu som ligger nära Central Park och man kan gå till Times Square också men det var väl en bit så orkar man inte det varje gång så fanns det en tunnelbanastation som låg några meter från hotellet och detta hotellet hade fått massvis med bra kritik så nu känns det mycket bättre.



hur mår du?

2009-11-09 @ 12:12:18
Postat av: helena

ska hämta bilen imorgon eller på onsdag så du får se då :) Kan visa en bild på bloggen.



Det är ingen speciell bil men jag gillar den. Skön att köra och jag satt väldigt högt upp vilket är bra med tanke på att jag är typ 1.40 :)

2009-11-09 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0