Afternoon sickness

Fredag idag då.. Eftersom jag ska jobba helgen så känns det inte så speciellt men jag är iaf ledig idag.

Igår fick jag dock gå hem tidigare från jobbet:( Började må skitilla och det slutade med att jag spydde två gånger innan jag gav upp. Kändes så dumt att lämna Kalle och Stefan själva men jag gjorde ju ändå ingen nytta.. Inte så kul att stå i kassan när man mår så! Den tiden jag var på jobbet så tog jag det så lugnt jag kunde och fixade i snittkylen och plockade tillbaka grejer ut på plantskolan (för där var det svalt och skönt)...

Idag känner jag mej betydligt bättre, är bara lite trött i kroppen. För er som tänker "åhh nu är hon gravid" så tror jag inte att jag är det. Drömde dock att jag var det i natt och sorry guys-jag gjorde abort. Det hade jag med största sannorlikhet gjort om jag var gravid på riktigt också. Så nu vet ni det! Min mamma tycker inte om mej när det kommer till det där med barn. Hon vill såå gärna att jag och Stoffe ska skaffa barn, eller ja, hon vill iaf ha barnbarn. Men jag har sagt till henne att det får Micke och Linus fixa. Micke fyller 20 i augusti och Linus är ju faktiskt 10:) Haha, nej men de kommer nog skaffa barn innan mej båda två men man ska aldrig säga aldrig, det har jag lärt mej.

Nu ska jag se om jag kan ta tag i mej själv och fixa lite här hemma. Har inte bestämt vad jag ska göra men det lutar åt att rota fram kartongen med sommarkläderna. Det tar nog sin lilla tid eftersom den står längst in, längst ner i förrådet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0