Vad var det jag sa?

Mycket riktigt så damp det där hemska papret från CSN ner med posten idag så i februari ska jag betala in 1630 kr till de där utsugarna.. Nej, jag är faktiskt inte så bitter över dem eftersom det är dem som möjligtgjort mina studier!!! Lite trist bara att man får veta det en månad innan betalningen ska vara inne!

Nu är jag verkligen skitsugen på att hitta ett jobb! Hon på Adecco sa att det ev fanns ett receptionsjobb på gång så nu har jag suttit och kollat i H&M-katalogen efter vad jag måste köpa om jag får ett sånt jobb där man måste se lite tjusig ut:) Nu lever jag i mysbyxor, skönt men inte så kul! Hon nämnde dock att de nog ville ha nån med ekonomikompetens:( På grund av att de nästan alltid vill att man ska kunna med ekonomi så har jag börjat fundera på om man inte ka läsa lite sånt. Oturligt nog är det för sent att söka kurser nu... Hittade ett dokument om bokföring- typ bokföring for dummies- som jag sitter och läser för tillfället:) Tragiskt!

God kväll!



Kommentarer
Postat av: helena

jag håller tummarna att dom ringer dig. är det ett halvår efter avslutade studier som man ska börja betala till csn?

2009-01-28 @ 21:05:04
Postat av: Karin

usch ja, jag fick med mitt papper idag :S får nog ringa o prata med dem för jag får ju inga pengar alls för tillfället... leve rpå mina sista 1000 kronor sedan sommaren. Är glad att jag jobbade så mycket som jag gjorde eftersom jag ännu inte har hunnit få några skulder till föräldrarna utan kunnat leva på egna pengar men nu är det snart dax att bli en liten utsugare :P ses på tisdag!! ska bli så skoj!! kram

2009-01-28 @ 21:24:23
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är svårt med ekonomi :)

2009-01-28 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0