Hello!

Idag är det onsdag och detta innebär vissa saker:
- det är min sista lediga dag innan jobbet imorrn så jag måste passa på att göra det jag vill
- det är Greys på tv ikväll och detta får absolut inte missas

Det var alltså det hela, vilket okomplicerat liv jag har!

Igår var jag och Stoffe en sväng på Plantagen för han skulle shoppa lite växter till att ha uppe på akvariet så att det inte ser så tomt ut. Blev riktigt tjusigt och ännu finare kommer det att bli när växterna blivit lite större och frodigare! Pratade lite med chefen och tydligen så är det kickoff på jobbet på lördag men mat och dryck. Ska bli riktigt trevligt! Vi ska tydligen sitta ute bland utemöblerna i butiken så folk som kör förbi kommer att kunna se oss genom skyltfönstret:)

Vi hann även med en fika hos Jonathan och Frida igår. Lille Isac fyllde 5 månader igår så massa grattis till honom. Det är verkligen helt sjukt att tiden går så fort!

Idag har jag inte gjort så mycket än. Kollat lite på webtv o druckit kaffe:) Jag har även försökt måla naglarna i nån fin färg men det gick verkligen åt skogen. Jävla skit!!! Sorry, men hur svårt ska det va att göra riktiga lack egentligen??? Slutade med att det blev ett vanligt genomskinligt lack istället.

Ska snart ner till Tessan och fika och förhoppningsvis kunna sitta lite i solen men vädret verkar inte riktigt vilja vara med på noterna:( Det är clubdag på H&M idag för er som inte visste det, men med tanke på att det bara är 10% rabatt så bryr jag mej inte om att gå dit. Att spara in 14,90 på en cardigan för 149 känns inte jätte-angeläget om man säger så!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Synd att jag inte är hemma på lördag. Annars hade jag tagit en runda förbi Plantagen och tittat på er genom rutan:)

2009-04-22 @ 11:29:34
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-22 @ 11:39:18
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0