Vovve


Finns som vanligt inte så mycket att skriva men ett par rader ska man väl kunna svamla ihop. Stoffe installerade om datorn igår så nu går det att använda den utan att bli fullkomligt galen på den.

Nu börjar man sakta men säkert inse att det där med hund snart kan bli verklighet! Pernilla hade kommenterat att Betsy löper och även om det inte är min favorit-tik så paras hon med en fantastisk hane. Och jag och Stoffe har lovat oss själva att lita på proffsen och låta dem välja vår valp. De vet nog till och med mer än vi själva vad vi är ute efter och då finns heller ingen risk att den sötaste följer med hem bara för att den är sötast. Vi kommer ändå älska dem mest i hela världen och tycka att just vår hund är den bästa-precis så som alla föräldrar är med sina barn. Längtar tills den lilla krabaten flyttar hem till oss!

Nedan har jag lagt in tre bilder som jag lånat från Vi´skalys, alltså den kennel vi kommer köpa vår hund ifrån.







Jag minns inte hur gamla valparna var när bilderna togs men det kanske Pernilla kan svara på om/när hon tittar in här.. Men, oavsett, hur söta är de inte då???

Nu ska jag inte babbla mer om hunden mer idag.

Kommentarer
Postat av: Flisan

Ååååååh! Haha ja det ÄR verkligen så att man undrar hur det kudne slumpa sig så otroligt fantastiskt att man fick den allra bästaste hunden ;) Jag hade hört folk säga så o trodde det va sant men förstod inte HUR sant förrän jag fick min lilla prins ;) hihi.

Det kan nog va vettigt att låta proffsen bestämma, själv va det mina hundvana kompisar som tipsade mig om ras, o Sheltie passar mig verkligen helt perfekt!Viktigt TT VÄLJ rätt valp från kullen också, jag tog "mittemellan" killen i Mikkos kull o fick en väldigt "lagom" Mikko, nästa gång kan jag mer om hunduppfostran o kommer nog välja en tuffare valp, lite mer framåt o modig... Men det får ni nog också hjälp med. Oj vad jag babblar, lycka till, hoppas det blir valpar o att ni hittar den som blir er kompis i kullen ;)

2010-11-01 @ 21:19:00
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Lene

Flisan: ja det var det där med rätt valp jag menade att vi överlåter till proffsen:)



Hoppas att jag får träffa Mikko nån gång, han verkar riktigt mysig och rolig!

2010-11-02 @ 08:07:10
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: helena

guud vad söt

2010-11-03 @ 07:45:38
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Lene

Helena: Jag kan inte kommentera på din blogg, varken hemifrån eller på jobbet. Det kommer aldrig fram någon ruta för kommentarer..



Du frågade i ett tidigare inlägg vad jag jobbar med.. Jag jobbar som 1st Line Support på Bluegarden (Skandinaviens ledande leverantör av HR-och lönesystem). Så jag tar emot alla mail och samtal till supporten och ser till att de hamnar rätt och så har jag hand om en massa andra mindre grejer med.



Och jag håller med, hundarna är helt underbara! Hur är det med Gösta?

2010-11-03 @ 07:53:38
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0