Fika

Nu är jag hemkommen från en fika med härliga Fredrik. Eller jag kom hem vid sju-tiden, men det spelar ju egentligen ingen roll... Vi fikade på bibblan för det är ju det enda fiket som har vettiga öppettider och som faktiskt har fika kvar när man kommer dit lite senare. Ämnen som behandlades över två koppar kaffe var väl främst jobb och fd studier (Fredrik är för er som inte vet det en klasskompis från universitetet).

På vögen till bussen pratade jag med Daniel och bokade en valp ur Betsy-Spirit-kullen:) Fy rackans vilken trevlig hund vi kommer att ha! Längtar som attan efter Daniel och Pernilla nu, tur att vi träffar dem på söndag.

Pappa Vi´skaly´s Spirit of Alaska till vänster och mamma Vi´skaly´s Betsy Lou till höger. Bilden ägs av Vi´skalys

Imorgon är jag ledig och då ska jag passa på att hinna ikapp med lite trädgårdsarbete. Planen var väl att åka en tur till stan med om bilen blir färdig på verkstan i tid.

Nu fryser jag lite och funderar på att göra en stor mugg med te. Sen ska jag slänga mig i soffan och njuta av tanken att jag kan vara uppe hur länge jag vill, jag kommer ju iofs somna runt tio ändå. Jag är nämligen en extrem vare-människa!

Nehe, slutbabblat för ikväll! Imorgon kanske jag t o m kan bjuda på lite nya bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0