Ett steg framåt, två tillbaka

Jaha då var man hemma i soffan igen... Slappis, jag vet! Men jag har faktiskt diskat och gjort pannkakor (även ätit upp dem ska tilläggas) sedan jag kom hem. Det är ju alltid något!

Vad händer annars då? Jo, det diskuteras lite kring mitt nya avtal på jobbet. Blev erbjuden en lön som jag inte ville nöja mej med och fick då hjälp av den fackliga klubben på jobbet för att få upp den lite. Blev en kompromiss mellan mitt och chefens förslag och det var jag nöjd med. MEN, nu hade tydligen vår överenskommelse sågats av personaldirektören i Stockholm! Hon tyckte det var för högt trots att Niklas (supportchefen, min chef alltså) och Göran som är chef för Växjökontoret (och Niklas chef) enats om lönen så då blev man ju lite sur. På henne, inte på de andra ska sägas. Så nu ska jag ta ett snack med facket imorgon så vi kan få rätsida på det där nån gång. Tänk om de tycker att jag är så dryg så att de ångrar sig angående anställningen:) Men men, det får lösa sig. Oavsett så får jag ju i alla fall en högre lön än jag har nu...

Nu ska jag kolla vidare på The Big Bang Theory, det är för rackans roligt. Jag älskar ju komediserier!! Scrubs, Vänner, Two and a half men, Hoe I met your mother osv osv är andra stora favoriter. Någon som har nåt tips på nån annan serie jag inte får missa? Har även lyckats bli halvt beroende av Bones...''

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0