Meningslös uppdatering

Nu är det mer än dags att skriva nånting här... Så nu gör jag det, trots att jag inte har något att skriva.

Hemma så håller vi på med matsalen, fortfarande. Det blir nog fint när det väl är klart... Vi har inte haft nån brådska alls med det där men nu har vi ju insett att vi fyller år om ca 1,5 månad och vill kunna fira en vettig födelsedag. Förra året var vi ca 20 personer på en och samma gång i lägenheten och det var ingen höjdare. Problemet har dock varit att vår panna har strulat lite så den har stulit en hel del tid och framför allt energi. Nu verkar den dock vara nöjd så nu ska vi försöka få fart på renoveringen med.

På jobbet händer inte så mycket nytt. Jag har inte fått några besked om min framtid ännu, mer än att de VILL att jag ska vara kvar. Tyvärr kan man ju inte lägga alla sina ägg i den korgen, för de betalar inte mat och räkningar... Så nu har jag börjat kolla runt lite efter annat.. Motvilligt ska erkännas!

I söndags var jag hemma hos mamma en sväng för då var det ljusparty. Hittade två snygga ljusstakar som jag önskat mej i födelsedagspresent. Nu får jag ju dock inte till nån snygg bild på dem:( Var iaf mycket trevligt att komma hem en stund. Får se när man hinner vara hemma en hel helg så man hinner hälsa på farmor, morfar och pappa och gänget med. Har ju inte träffat nån av dem sen jul nu...

Nu ska jag fortsätta jobba

Kommentarer
Postat av: Helena

visst är den :) tycker du ska uppdatera lite nu hihi

2010-03-23 @ 08:10:01
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0