Som det kan gå!

Igår tränade Bie och jag. Fick börja på sån det crosstrainer/stepmaster eller vad fasen det heter för allt annat var upptaget. Det kändes riktigt underligt och det tog ett tag innan jag kom in i det. Tror ändå inte att jag fick helt grepp om den men övning ger ju färdighet. Efter det cyklade jag lite och till sist var stunden kommer där vi skulle gå ner och testa styrketräningsmaskinerna... Usch, säger jag bara! Det är verkligen inget för mig. Vi körde tre maskiner, och det gick helt ok. När vi kom till den fjärde så...ja..det gick mindre bra! Bie började och jag tyckte det såg underligt ut men tänkte inte mer på det för hennes son hade visat henne i helgen. När jag satte mej så kändes det bara så fel så jag beslutade mej för att strunta i den maskinen... Då kommer en kille fram och frågar om vi vill ha hjälp och vi säger självklart JA i kör. Då visar det sig att vi suttit på HELT FEL HÅLL! Han var mycket pedagogisk och visade hur man skulle göra och sa att vi alltid kunde fråga honom om hjälp. Himla snällt! Eftersom vi redan bestämt oss för att gå hem så gjorde vi det, medans vi skrattade gott åt vår okunskap! Som det kan gå..

Har glömt hämta ut min duschcreme från Dove som jag ska testa genom Buzzador. Vill du också testa grejer gratis så lämna en kommentar så skickar jag ett mail:) Jag har fått testa massa grejer: tandkräm, halstabletter, olika tjänster, hudprodukter och nu duschcreme. Perfekt!

Nu är det dags att jobba... Lite har jag redan fått gjort men det är ju några timmar kvar på denna dag. Ska vara på utvecklingsmöte mellan 13 och 17. Det ska bli himla intressant faktiskt!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja det är inte lätt med alla maskiner. Men crosstrainern är bra tycker jag. Vill ha en sån hemma.

2010-02-24 @ 10:25:30
Postat av: Bie

Jag säger bara ett stor och glatt HAHAHAHAHAHAHAHA. Emil ska få höra i eftermiddag :)

2010-02-24 @ 10:40:05
Postat av: Anonym

Vill du vara med i min ''månadens blogg''? :)

2010-02-27 @ 12:17:57
URL: http://selmass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0