Here we go

Jepp, nu är det bestämt, imorrn blir det träning... Usch, jag är så nervös. Fjantigt egentligen men det är ju pinsamt innan man kommer in i det hela och man känner sej så bortkommen. Men det får gå, det ska bli roligt. Och extra roligt blir det ju tack vare min träningskompis.

Är alltid roligare och bättre att ha någon att träna med för då kan man ju peppa varandra och så är det inte lika lätt att strunta i träningen när man vill vara lat för då drabbar det ju träningskompisen också. Detta behöver nog jkag för jag är ju riktigt lat och bekväm av mej...
Kläderna är nästan packade och nu måste jag bara komma ihåg att ta med mej nåt jag kan käka innan träningen imorrn. Eller, jag äter väl runt fyra, annars får jag nog håll när jag cyklar och springer. Guuud vad jag svamlar!

Nu ska jag städa klart i badrummet.
Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0