Fler paket

Åhh vilken dryg dag det har varit! Först var det väldigt segt fram till lunch och efter det var jag på utvecklingsmöte tills vi skulle gå hem. Vanligtvis så är de där mötena riktigt roliga och intressanta men idag kändes det bara trist och meningslöst:(

Eftermiddagen har dock bjudit på en hel del positiva överraskningar. Först fick jag ett mail från Tina som har en av mina favoritbloggar; Beleza (bilden har jag lånat av henne). Jag hade tydligen vunnit en tävling och kommer inom kort få hem ett paket med schampo och balsam från Just Glow. Jag ser dock nu att det är för färgat hår så jag får nog vänta lite med att använda det.



Innan jag gick hem så hämtade jag två paket på Ica. Ett med en present i och ett med mina duschkrämer från Dove. Blev alldeles överlycklig när jag öppnade paketet, guuud vad gott det luktade! Längtar tills jag får prova den första gången. Fick även med tolv stycken småflaskor som jag ska dela ut till vänner och bekanta så att de kan ge sitt utlåtande. En eller två sparar jag själv, de är ju perfekta när man åker bort. En kommer att få följa med till Skåne till helgen exempelvis



Enligt Dove ska man genom att använda Dove VisibleCaresynligt vackrare hud på tre veckor. Det låter ju inte alls dumt för vem vill inte ha vackrare hud!? På sju dagar ska man hinna få mjukare och smidigare hud och som sagt så luktar den ljuvligt!
Det är nästan så att man vill hoppa in i duschen på en gång!

Nu ska jag ta och fundera på vad jag ska ha på mig imorgon, samt vad jag ska ha med mig med i helgen... Måste packa träningsväskan med!

God kväll

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja min klant missade hämta ut mitt paket igår. Så idag måste jag komma ihåg det. Tänk om dom skickar tillbaka det annars.

2010-02-25 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0