Semesterns sista dag...

Jaha då var min första semester snart slut. Det har varit tre trevliga veckor med alla tänkbara väder. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och det ska bli härligt för jag har saknat mina jobbarkompisar riktigt mycket, även om det alltid är skönt med lite ledigt.

Det jobbiga kommer ju vara att stiga upp tidigt varje morgon, det gillar jag inte!

Hade varit kul att bjuda på lite semesterbilder men de ligger på Stoffes mobil så vi får se när de laddas över till datorn.

Idag har vi varit och köpt virke till vårt blivande trädäck. Grunden är nästan klar. Först fick vi plocka bort stenen som låg där, sen gräva bort sanden och efter det skulle ca 15 cm matjord bort så vi har slitit som djur när vi väl varit hemma. Nu har vi skyfflat dit stenkross och lagt stenar som reglarna ska ligga på. Det är inte helt klart än men snart är det dags att börja bygga!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Oscar

Skärp dig!!!!

2010-08-20 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0