Letar bil

Har insett att jag vill ha en liten billig bil så snart som möjligt. Min sökradie är upp till 15000 och bilen ska vara bensinsnål... Nåt tips? De jag kommit fram till är Ford Ka och Fiesta, sen är det ju om det dyker upp nåt för jag är ingen hejare på det där. Vill ha en liten miljöbil sen när det finns ekonomiskt utrymme för det men det är inte riktigt aktuellt än:( Ringde på en bil igår men den såldes i typ samma ögonblick, surt!

Det får bli buss i början helt enkelt... Hade varit nemas problemas att åka buss om jag skulle ha jobbat i stan men nu är det ju ute på industriområdet så då blir det bussbyte och de syncar inte toppenbra.. Men det löser sej som sagt!

Ikväll ska jag jobba 18-22 och så börjar jag kl 06 imorrn bitti. Inte alls najs.. Det är som när man var på Aditro o slutade 19 och började kl 8 igen. Man hade bara hunnit äta o sova och detta blir ju mycket värre! Det blir bums i säng när jag är hemma igen.

Nu borde jag göra mej iordning för ska ta bussen till AF vid 14. Ska skriva på praktikpapper...


Kommentarer
Postat av: Bie

Hur gick intervjun? Och buss från Hovmantorp till Västra industriområdet utan byte, finns! Kanske vi ses på bussen vad det lider. KRAM

2009-09-29 @ 17:29:00
Postat av: Bie

Har jag missat något? Är det inte till Plantagen du ska o jobba? Har du bytt till nytt!

2009-10-01 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0