Soon, very soon

Mindre än en timme kvar nu, sen får jag bege mej hemåt Blekingeskogarna. Magnus och Linus ska hämta mej för mamma är på möte. Ska se om jag kan få dem till att gå med på att hämta kebab för det finns ingen kebab som slår den där hemma!

I morse fick jag förresten skjuts till bussen av en snäll tjej som tyckte att jag inte skulle behöva gå utifall att regnet skulle börja ösa ner på nytt. Jag blev jätteförvånad och mycket glad över detta:) Hade ju min "resväska" med mej så det var ju skönt att slippa gå med den...

Imorrn bitti bär det äntligen av mot Ullared! Ska bli så skönt att komma iväg ett par dagar och umgås med familjen framför allt.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Bie

Ha de så rackarns trevligt!

2009-11-17 @ 17:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0