Måndag

Då har snart måndagen gått, skönt!
Imorse när jag kom till jobbet så funkade ingenting, absolut ingenting. Jo, mejlen funkade faktiskt...men bara internt. Kunderna kunde alltså varken mejla eller ringa in till oss:( stackarna!
Klockan var 10.30 innan allt kom igång igen och sen hade man ju att göra om man säger så! usch o fy för sånt!

Nu ska jag packa ihop mina prylar och åka hem o käka. Är så fruktansvärt hungrig! Idag blir det potatisgratäng med kycklingfilé:) Klockan åtta ska jag ju självklart kolla på Ullared på femman, för det kan man ju bara inte missa!

Imorrn kommer Hus-säljar-Anna och fikar och på onsdag kommer hennes ex och visar oss pannan. Eller han visar mej för Stoffe jobbar ju. Håll tummarna för att jag fattar nåt så att han slipper komma till oss en gång till...

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0