Ingen öl för mej

Nej, jag hittade tyvärr inte nån god öl igår så det får bli vin och cider även i fortsättningen för min del...
Vi hade iaf riktigt trevligt igår, först med god mat och sen med ölprovning. Han som höll i provningen var duktig men lite var långrandig i introduktionen där det skulle berättas om ALLT! Dessutom stod han och flyttade sina glas fram och tillbaka hela tiden och då trodde ju folk att det var dags men icke! Till slut började ju alla skruva på sej men efter ytterligare några minuter var det äntligen dags att börja smaka och alla levde upp igen:)

Lite trist att jag fick gå först av alla pga av bussen men det hade tydligen varit ett par som gått strax efter...

Nu har jag på allvar börjar planera de julklappar som inte är färdiga, vilket är ett par stycken. Jag vill ju ha total koll på läget men nu finns det ju lixom aldrig nån tid över till det!!! 

Nu ska jag gå upp och äta fralla

Ha en underbar dag! 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tråkigt att du inte hittade nån god öl, det som är så gott. Men huvudsaken är ju att det var trevligt.

2009-11-25 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0