Ifyllnadsmöte

Jahapp, då var det onsdag.. igen! Gick upp vid halv tio och har sedan dess suttit vid datorn och surfat runt. Ska snart hoppa in i duschen och sedan vidare in till stan för möte med Arbetsförmedlingen. Jag hatar verkligen att gå dit för man får aldrig ut nåt vettigt av det. Idag ska jag lära mej hur man fyller i papprena till försäkringskassan!!! Jag har redan fyllt i de där papprena men jag måste antagligen dit ändå för annars blir jag väl utan pengar. Pust! Jag kan ju iaf få lite info om hur jag ska göra med akassan. Jag vet att man ska betala akasseavgiften men ska man lixom fylla i kassakorten också eller vad fan?? Jaja, det visar sej nog!

Imorrn och i helgen blir det jobb. Ska bli riktigt kul! Saknar alltid jobbet när jag är ledig. Men bara när Stoffe ändå jobbar:)

På söndag kväll är det hudvårds-party hemma hos mamma. Kommer få köra direkt efter jobbet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0