Rain

Jag börjar jobba om lite mer än en timme och tänkte vara duktig och promenera till jobbet. Det tar ca 30 min och är oftast ganska skönt men idag regnar det och jag är inte jättepigg på att gå 30 min i regn så det blir bussen. Kanske är vädret ok så att jag kan gå hem sen. Kan ju iofs gå hem i regnet om jag skulle vilja det också eftersom jag har torra kläder som väntar på mej hemma.

Jobbar även på torsdag men sen är jag ledig resten av veckan.. Sköönt! På söndag ska jag hem till mamma på hudvårdsparty för Marie kommer dit med sina Cosmopharma-grejer. Fick två nya produkter när jag fyllde år och är supernöjd med dem!

Nu är det dags att göra sej iordning

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Blä fär regn..!

2009-05-18 @ 20:42:44
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Grattis till småprover du vunnit hos mig från Neutrogena,se min blogg för mer info:) Kram!.

2009-05-19 @ 12:58:37
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0