My day

Jag överlevde mötet på AF. Det var tur att jag gick för det var tydligen lite mer komplicerat än det verkade på blanketten. Men det löste sej iaf, men jag var där i typ 1,5 timme. Tog lite extra tid för jag sprang på fd chefen Stoffe som fått jobb som jobbcoach på arbetsförmedlingen och han gav mej lite "tvångscoachning" eller vad det va han kallade det. Jag skulle nog mer kalla det för spontancoachning:) Det var iaf himla trevligt med en liten pratstund! Efter Af strosade jag runt på stan och eftersom jag samlat på mej lite presentkort så kunde jag även shoppa lite. Bilder orkar jag inte lägga upp nu utan det får bli en annan gång. Jag lovade ju även att lägga upp bilder på födelsedagspresenterna och det börjar ju bli dags nu... Jag köpte iaf ett par solglasögon och en putsduk för guld till förlovningsringarna på Guldfynd, en jeanskjol på Åhléns och en tunika på H&M.

Nu ska jag och älsklingen gå ner till macken och sen blir det nog lite Two and a half men innan Greys börjar vid nio.

Have a nice evening!


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Din lilla vinst är på väg:) Hoppas den dyker upp imorgon! Kramar.

2009-05-21 @ 18:31:48
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0