Min morgon och förmiddag

Idag har jag iaf varit lite duktig.. Gick direkt från sängen till vasken och diskade i mer än en halvtimme. Plockade även undan den övriga skiten som låg o drällde där och även tvätt som har en förmåga att spridas ut i specifika delar av lägenheten. Jag har även hunnit prata med Tessan på msn, ta bort fult nagellack och smeta på nytt, kolla på ett avsnitt av The Hills på mtv och fixat med lite annat smått och gott.

Jag skulle varit ledig idag men detta ändrades det på igårkväll. Har kommit in massvis med blommor som ska ut i butiken så de behövde all hjälp de kunde få så klart att man ställer upp lixom. Ska bli spännande att se när jag kommer ifrån jobbet ikväll. Det var nämligen kunder kvar till 19.30 (!!!) igår. De orkade inte bry sej om att vi stängde kl 19. Men jag var lika trevlig mot dom för det:) Proud moment!

Nu kom posten så ska kolla om det var nåt spännande till mej:)

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0