Lördag

Nu är det snart dags för mat. Ikväll blir det grillning av hemgjorda hamburgare tillsammans med JFI (Jonathan, Frida och Isac). Ska bli såå trevligt så! Känns som att det var evigheter sen vi sågs nu, men nu är det alltså dags igen!!!

Har jobbar idag och det gick himla bra! Har varit en träddag idag, många som köpt träd alltså. Jag gillar när folk köper träd:) Vet inte riktigt varför, men det känns mysigt på nåt vis. När jag nån gång i livet har en egen trädgård ska den fyllas med fruktträd och så ska jag ha massvis med pioner. Pioner är bland det vackraste som finns! 

                                  En av alla de pion-sorter som finns! 

Imorrn blir det jobb igen och efter det antar jag att det ska städas här hemma för det behövs verkligen.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för anmälan, den var välkommen:)

2009-05-17 @ 14:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0