Låttips

Jag vill tipsa om en låt. Det blir inget fancy klipp från Youtube för jag vet helt enkelt inte hur man gör för att få in det här på bloggen så jag skriver det helt enkelt här så får ni söka upp den själva.

Metallicas Mama Said är helt freaking great! När vi ändå snackar Metallica så vill jag bara försäkra mej om att ni även hört följande:
- The Unforgiven och The Unforgiven II
- Nothing Else Matters (tror inte att nån missat den men man vet aldrig och det är en risk jag inte är villig att ta)
- Until it Sleeps

Sen finns det massvis med flera underbara låtar så det är bara att söka och finna. Stoffe lyssnade nästan uteslutande på Metallica när vi träffades så det kanske är därför jag har en sån förkärlek för Metallica.. De tog mej med storm. Precis som Stoffe gjorde:)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åhh vad gulligt;)

2009-05-15 @ 19:11:22
Postat av: helena

haha ja det är därför jag inte har brytt mig om att lära mig det för jag är rädd att det blir något fel och hur pinsamt är inte det om det är en massa bilar i kö som står o väntar på en :) ?

2009-05-16 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0