Jag är konstig!

Jepp, jag antar att alla ni som känner mej sitter och nickar nu när ni läst rubriken till detta inlägg!?!

Jag har kommit fram till att jag har lite konstigheter för mej, vill dock inte dela med mej av alla för då kommer det bli dålig stämning eller nåt annat otrevligt...

Jag insåg iaf detta när jag åt upp det sista av min lunch- kycklinggryta med ris. Vi åt detta i lördags och det blev mat över som jag fint stoppade i frysen. Igår fick jag kycklinggryta och ris till lunch hos Tessan och Petter och idag när jag satt här och filosoferade så insåg jag att jag var vansinnigt sugen på kycklinggryta med ris. Jag rotade fram den frusna maten och kände mej nästan varm inombords. Kändes som att micron tog en evighet på sej att tina och värma den men nu är den iaf uppäten och här sitter jag- mätt och belåten. Jag inser även att jag skulle kunna äta kycklinggryta och ris resten av veckan och vara extremt nöjd med det. Stoffe kan knappt äta pasta två dagar i rad men jag kan äta exakt samma rätt i en vecka utan problem. Är detta normalt?

Frågan är om jag har nån annan konstighet. Ja,självklart har jag det men nu ska jag ju komma på dem i detta nu, vilket är svårare. Jag vet att Stoffe brukar säga att jag är knäpp men för tillfället kan jag inte minnas när detta brukar sägas. Jag får helt enkelt återkomma om detta. Är det förresten konstigt att jag blir inspirerad att skriva av att läsa Alex Schulmans blogg?

Har ni nån konstighet för er som skulle kunna roa mej eller andra?
(Helena jag vet att du har massa konstigheter för dej, men vad? :D )

Kommentarer
Postat av: helena

hihi du är inte alls konstig.... bara lite...ibland :) hihi





nä.. jag hoppas du har rätt. använde ni också siebel och bass när du jobbade?

2009-05-12 @ 17:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0