Brrrr

Fy rackans vad kallt det var ute! Fick springa till bussen innan för jag blev lite sen och så var det drygt på AF. Var ju samma info som jag fått tidigare. Ända skillnaden var att jag fick skriva på ett papper om ungdomsgarantin så nu tror jag att jag är inskriven. Ska dit den 20e igen, då var det info om hur man fyller i papprena till försäkringskassan (för man kan ju inte göra flera saker på samma träff).. Jävla muppar!

Efter AF letade jag mej upp till Tessan. Blev inget kaffe för det fanns ingen mjölk. Tog lite citronte istället och det var riktigt gott. Jag var så duktig på att dricka te ett tag men nu har det varit kaffe för hela slanten.. Sitter faktiskt med en kopp kaffe i skrivande stund:)

Ikväll ska det kollas cykel för det gjorde vi aldrig igår och imorrn ska jag jobba igen, najs! Är schemalagd 8-12 men vi får väl se om det blir lite längre kanske.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag ska med jobba imorn... kl 05.00-12.15. ser inte fram emot att gå upp kl 03 för att ta bussen vid 04 :S kramar i massor

2009-05-06 @ 15:37:45
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: Helena

gå in på ams. såg ett jobb som typ stadsplanerare och tänkte på dig.

2009-05-06 @ 18:42:22
URL: http://yeshelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0