Sömnlös och rastlös

Ojoj, i natt har det återigen blivit alldeles för lite sömn. Har haft huvudvärk, skitont i höften/ljumsken efter allt promenerande igår och så har Stoffe snarkat igen:( Har sovit ungefär 1 eller 2 timmar så idag är man ju allt annat än pigg. Idag har jag inte gjort speciellt mycket; druckit kaffe, och kollat på webtv men jag har faktiskt iaf tvättat:) Den är precis klar så nu och den måste ju hängas upp också så det får bli nästa projekt...

På tal om projekt så har jag lovat Stoffe att han ska få nybakta bullar i eftermiddag så bakat ska det göras också.. Det ska bli så rackans gott med bullar, synd bara att det är så jobbigt att baka dem.

Är ju våffeldagen idag men det blir inga våfflor i familjen Dunberg/Karlsson idag eftersom mamma tvingade i oss alldeles för många våfflor i helgen. Blev faktiskt inbjudna till Jonathan och Frida för våffelmiddag men var tvugen att tacka nej...

Kommentarer
Postat av: helenafena

mmm, våfflor är så gott. det åt jag sist jag var i nättraby. men nybakta bullar är ju inte heller fel :)

2009-03-25 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0