Uppe med tuppen...

Nej jag var inte uppe så tidigt men jag hade idag ställt klockan på 9 för meningen var att jag skulle cykla ner Tessans cykel som hon lämnade här igår pga ett litet missöde med jackan... När jag vaknade visade det sig dock ganska snart att jag inte skulle kunna cykla idag eftersom det var massa modd på vägen och jag antar att det var värre på cykelbanorna... Ska ta med den ner till stan imorrn istället...

Meningen var iaf från början att jag skulle cykla neråt stan vid tiotiden men nu ska Lucy hämta mej här vid 11 istället så nu har jag massa dötid över. Tror att jag ska surfa in på H&M och spana lite på vad man kan tänkas köpa imorrn.. För ingen clubmedlem har väl missat att man får 100:- i presentkort om man handlar för 400 och 200 :- i presentkort om man handlar för 800 osv!?!?!?! Undra förresten hur det funkar om man handlar och sen lämnar tillbaka det, kan de ta tillbaka presentkortet då??

Ha en fortsatt trevlig dag och håll tummarna för att jag inte drunknar:)

Kommentarer
Postat av: helena

Nej de kan de inte för de har ju inget bevis på att du har fått det från ditt köp. Du gav mig en idé :) varför inte gå o handla varor för typ 2000 kr imorgon o lämna tillbaka skiten på söndag :) ?

2009-03-27 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0