Suck...

I natt har jag sovit ganska gott faktiskt. Har dock inte kunnat njuta av morgonen eftersom jag visste att för att få mitt morgonkaffe så måste jag gå ner till affären! Inte alls trevligt... Först tänkte jag att jag bara kan strunta i kaffet, men vem försöker jag lura egentligen?? Helt sjukt, det märks att jag inte fått i mej kaffe för då är hjärnan utflippad!

Idag ska jag då alltså:
- handla mjölk till kaffet
- söka jobb
- jogga eller promenera
- storhandla med Stoffe på Maxi
- pilla naveln och fundera över livets mening



Kommentarer
Postat av: Helena

sista punkten låter jobbigast :(

2009-03-02 @ 14:14:22
Postat av: helena

visst är den fin :) På lindex kan man köpa den.

2009-03-02 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0