Since..

Eftersom blogginspirationen lyser med sin frånvaro så passar jag på att anta Karins utmaning:

Tre jobb jag har haft: kundservicemedarbetare, terminalarbetare och butiksbiträde

Tre platser jag har bott på: Hemma i skogen, Nättraby (mindre skog), Växjö

Tre saker jag gillar att se på TV: Scrubs, 2 ½ men, How I met your mother

Tre favoriträtter: Går inte att välja specifika rätter för ett matvrak som mej så jag säger kyckling, kött och sallad:)

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: På en arbetsplats, i solen, någon annan stans bara

Tre personer jag utmanar: Sabbe, Tessan, Helena

Kommentarer
Postat av: helena

Piratbyxor :D ahhhahahha





kul med utmaning, ska göra den ikväll :)

2009-03-08 @ 13:26:19
Postat av: Therese

Tackar.. Lycka till själv!!

2009-03-09 @ 08:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0