Nej, ingen vettig rubrik idag heller

Blä vad jag inte vill blogga egentligen men nu offrar jag mej iaf!

Var på intervju på Avant idag. I normala fall så hade jag hoppat och studsat av en intervju men med tanke på vart det var så..nej! Tjänsten är en "kundservicetjänst" men man måste börja som telefonförsäljare och sälja de produkter som man sedan ska sitta med i kundtjänsten. Allt kändes bara piss! Jag vill verkligen inte jobba där men jag antar att jag inte kan tacka nej!?! Jaja, vi får se hur det går med det... Har även ringt lite samtal till några andra företag så lite gör jag iaf!

Efter intervjun mötte jag upp Tessan och på vägen hem till henne träffar vi på vår f.d chef Stoffe som precis fått jobb som Jobbcoach på Arbetsförmedlingen. Vi snackade på en bra stund så stackars Stoffe fick nog inte speciellt många minuter på sig att äta:( Efter pratstunden blev det kaffe och massa kackel hemma hos Tessan.. Denna veckan jobbar Petter på dagen så idag slapp han iaf lyssna på oss:)

När jag kom hem runt 15-tiden insåg jag att jag inte ätit nåt sen frukost vid 9 och då blev magen väldans hungrig! Började då med middagen och idag serverades det stekt torskt med kokt potatis och sås. Stoffe älskar hollandaise men det gör inte jag så jag gör den till honom och så gör jag vanlig vit bechamel till mej.. Mumsigt värre! Jag skulle kunna äta vit sås som soppa för det är så gott!

Nu ska jag göra nåt annat... Lite kaffe hade suttit fint!

Kommentarer
Postat av: Helena

tack



hur blir man jobbcoach? det hade jag med velat jobba som.

2009-03-09 @ 23:07:37
Postat av: Anonym

Hej.



Jag har jobbat på avant, ifs på det dåvarande huvudkontoret i Halmstad men det var superskoj=) Härliga människor!



Jobbcoach blir man genom o söka..:) AF hade ute annonser för tjänsten över hela Sverige nyligen!

2009-03-10 @ 19:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0