Min helg hemma i skogen

Nu är jag återigen hemma i Växjö och tänkte dela med mig av helgens händelser.

I fredags var jag på Mary Kay-sminkning hos Tessan, som förövrigt blev en riktig babe med den snygga sminkningen!!! Jag hade ju inga pengar men Stoffe var snäll och köpte en mascara till mej, tack snälla! På kvällen åkte vi hemåt skogen och stannade till hos Stoffes syrra Marie och käkade pizza med henne och barnen. Hon skulle sälja ut sina sminkgrejer som hon tidigare sålt för Cosmopharma. Mina fynd kan ni se på bilden nedan och alltsammans kostade 54 kr! 54!!!


En svart och en brun kajalpenna, ett läppglans, en limegrön ögonskugga, en grå ögonskuggsdou och 2 stycken paletter i brunt... Ganska såå najs!

Mätta och belåtna åkte vi vidare och kom hem till mamma vid 20.30 ungefär och då var det bara att sätta sej i soffan och kolla på återstoden av Let´s Dance. Efter det tror jag att vi satt uppe o snackade en stund innan vi gick o la oss. I lördags var vi ute och fixade. Jag städade mamma och Magnus bil och tjänade 200 kr på det:) Mamma lagade våfflor och vi åt alldeles för mycket.. Hälsade även på Marica som fyllde år tidigare i veckan. Hon bjöd på fika och så lekte vi lite med hundarna innan vi åkte hem och käkade tacos.

På kvällen kollade vi på Robinson, det var ju inge vidare, men känner jag mej själv rätt så kommer jag väl att kolla på det iaf:) Idag var vi uppe och hälsade på pappa och det gänget. Farmor var också där uppe idag och henne hade vi ju inte träffat sen jul så det var verkligen på tiden.

Ja, det var min helg... Hoppas att ni andra också haft det bra!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Billigt smink.. Vill med ha!!! Hehe

2009-03-23 @ 08:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0