Lååång lista

Lovar du att vara ärlig? Jepps

Du heter: Lene.. okej då, Madelene heter jag men det är lite hemligt:)

Smeknamn: Lene

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Har ingen speciell. Det blir ju bara värre om man ska sitta o lyssna på deppig musik. Shut your mouth med Pain funkar alltid om man vill få ut lite agressioner.

Beroende av: Älsklingen, vännerna, mat, kaffe, internet och tv.

Vad tror folk om dig?: Hahaha, det vill jag nog inte tänka på. Jag tror att de har ganska bra koll på mej, att jag är lite knäpp, är rädd för förändring och att jag är väldigt hemmakär. Har jag rätt???

Stämmer det?: Åhh! Man kanske ska börja läsa nästa fråga också innan man börjar svara... Ja!
Vad får du oftast komplimanger för?: Min personlighet

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag behöver inte göra nåt speciellt:P
Hur imponerar man på dig?: Jag blir imponerad av människor som nått sina mål, stora som små
Brukar du skratta för dig själv?: Japp.. Kan bli riktigt pinsamt!!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Morrn snygging:) Hur är det med benet? Saknar dej! Puss"
Var bor du?: Växjö
Trivs du där?: Japp... Iaf när det är fint väder
Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Ibland cider och ibland vin.. Dock inte speciellt ofta
Brukar du bli för full: Extremt sällan!

Är du allergisk mot något: Skaldjur och avokado

Hur svarar du i mobilen: "Ja, det är Lene" 

Antal timmar sömn inatt: Ca 1 eller 2

Brukar du komma i tid: Alltid! Jag är tids-pessimist och är oftast riktigt tidig
När mår du bra: När jag är nära folk jag tycker om

När blev du fotad senast: Inte en aning

Hur känner du dig nu: Trött och uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder: Grått

Vad tycker du om fötter: Ingen favvo-kroppsdel direkt men ok

Vad saknar du: Stoffe och alla kompisarna

Hade du en bra kväll igår: Nja

Favorit dryck på morgonen: KAFFE!!!!.

Rakar du benen: Nej, jag använder epilator

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22 och 23

Är du blyg?: Nepp

Sysslar du med någon idrott: Nej inte nu längre men har sysslat med fotboll, handboll och friidrott

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, kärlek och attraktion är inte samma sak
Har du spytt offentligt: Nepp

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Inte en aning... Ragga på nån kille i omklädesrummet bara för att jävlas!

Är du nöjd med ditt liv: Nej det vill jag inte påstå men jag är inte olycklig

Är du bortskämd: Med pengar och liknande- nej, med kärlek- ja!
Vad gör du i morgon: Den som lever får se

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet ej. Jag anser att det är bättre att hitta någon i ens närhet att se upp till
Vad längtar du till?: Sommar med sol, bad och grillning.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: Dove

Hur gammal är du: 22 men fyller 23 den 29:e april

Tycker du om någon just nu: Många

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Gillar du golf: Nepp

Vilken tid gick du upp idag: 09.30

Har du sovit i din egna säng inatt: Mmm

Har du strumpor på dig nu: Ja, vita med bruna prickar.

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: För några dagar sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av csn och spara resten. Sen kan man ge bort räntevinsten varje år:)

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Bara i öronen

Vill du gifta dig: Kanske

Vill du ha barn: Nej, fy fan!

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Nja
Är du flygrädd: Nepp

Hur vig är du: Som ett kylskåp ungefär

Är du musikalisk?: Nej!

Vad dricker du helst när du är törstig: Loka Päron

Vilken är din favoritglass: Chokladglass och mjukglass

Tror du på ett liv efter döden: Japp

Tycker du om sushi: Aldrig smakat så vet ej... Har inga planer på att smaka heller för den delen
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn

Har du tandläkarskräck: Nej inte direkt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blågrå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många gånger

Biter du på naglarna: När de går av och så..

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Alldeles för sällan.. Promenerar bara
Senaste låt du hörde: Ingen aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0