Jobbchansen

Nu ska jag snart gå till bussen. Ska in till AF, men inte på sånt där meningslöst gruppmöte utan idag är det Adecco som är på Jobbchansen och då vill jag passa på att se vad de har på gång. De sökte ekonomer och sånt men det stod faktiskt ekonomer m.m och jag kan gott vara med mera. Hoppas att det finns något annat skojsigt att söka men det tvivlar jag iofs på:(

Ikväll blir det nog bara fredagsslapp framför tv:n, kanske lite städning också. På lördag kommer Stoffes syrra och hennes son så då ska vi tydligen käka på Akropolis. Mums! Blev ju såå besviken när de hade fullbokat förra helgen... Men nu blir det alltså Akropolis denna helgen istället. På söndag blir det söndagsmiddag med stek hos Jonathan och Frida, mums!!!!

Nej, nu måste jag gå till bussen!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Haha jaa tiden går fort:) Jag ska hälsa henne:D kram

2009-03-07 @ 11:01:35
URL: http://sabbeshastliv.blogg.se/
Postat av: Helena

akrapolis åker man väl förbi när man sitter i tåget? hur gick det på ams?

2009-03-07 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0