Helgen är över

Då var det söndag igen och helgen är alldeles snart över. Det har varit en mycket mysig helg vill jag lova. I fredags var ju mamma, Magnus och Linus här och fikade på dagen och på kvällen kom Sonny. Vi drack kaffe, och åt godis och kollade på Let´s dance. På lördagen åkte vi in till stan och mötte upp familjen. Strosade runt några timmar på stan, fikade lite och strosade lite till. Eftersom planen var att äta middag på Akropolis, som dock var fullbokat hela kvällen så for vi runt som dårar för att hitta ett ställe att käka på. Det slutade, efter mycket svett och nästan lite tårar, med att vi bokade bord på Pauze. Maten var mycket god och det var riktigt trevlig stämning! Det var helt enkelt en superduper-mysig kväll! Efter middagen gick vi upp o satte oss på hotellrummet för Linus var jättetrött. Han somnade direkt och efter en stund somnade även Magnus. Mamma, Stoffe och jag satt och snackade om allt mellan himmel och jord tills klockan var halv tolv. Då gick vi ner och beställde en taxi och efter en stund kom den och vi fick komma hem och sova.. Äntligen! Stupade i säng efter en liten stunds tv-tittande.. Och så imorse ställde vi klockan och åkte ner till hotellet och käkade frukost med familjen. Såååå gott, men jisses vad mätt jag blev!

Glömde ju kameran igår så några bilder finns tyvärr inte att visa:(

Nu ska bara Beck börja också så att man kan slänga sej i soffan igen.. Fundera lite på vad man ska hitta på hela veckan för det finns verkligen inga planer alls:( Inte mer än det där satans cellprovet, men det är ju inte så mycket att hurra för om man säger så....

Have a lovely evening!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Nu har jag äntligen fått ett mail från tjejen med hästen. Har varit helt tyst därifrån, därför jag inte svarat dig. Hon ville ha en referens och skulle skicka kontraktet ikväll:D:D Så jag antar att jag blir med häst;D

2009-03-02 @ 08:24:48
URL: http://sabbeshastliv.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas din huvudvärk har blivit bättre. Skönt att ni har haft en trevlig helg. Vi har ju som sagt flyttat och flyttstädat men det gick bra. Har du inget för dig i veckan kan vi ju träffas och tjata lite.

2009-03-02 @ 09:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0