Gooooood morning

Ännu en natt med ganska dålig sömn, dock mycket bättre än natten till igår...

Igår bakade jag vanilj- och kanelbullar och de blev lika goda som vanligt! På kvällen kollade jag på Grey´s Anatomy och efter det kröp jag ner i sängen. Hade det inte varit så att jag missar reprisen på söndag för Linus fyller 10 så hade jag nog gått o lagt mej vid 21 istället, var heeelt slut! Får så himla ont i ryggen av att baka, men det är det helt klart värt! Tessan bjöd på riktigt goda chokladmuffins för ett tag sen så nån dag så ska jag ge mej på att baka såna med. Har aldrig varit nån hejare på muffins...

På tal om Tessan så kommer hon hit och fikar på nästan nybakta bullar... Jag måste dock till affären innan och köpa mjölk för kaffe utan mjölk är som.... ehhh... köttfärssås utan lök:)

Imorrn ska jag vara figurant när Lucy ska öva simtest (polisutbildning)... Ska bli roligt, hoppas bara att jag inte drunknar eller får andnöd (mina lungor älskar inte klor om man säger så)... Men det ska bli riktigt skoj och Lucy kör ju alltid 110 % så det blir nog bra. Ska avsluta passet med en stund i bubbelpoolen också, myspys.

Nu ska jag inte sitta här o svamla mer och innan jag säger hejdå för nu så vill jag tacka för alla jobb-gratulationer, ni är bäst allihopa!!!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: helena

ska hyra ut den till siste september. Antingen förlänger jag kontraktet till året ut eller så får hon överta min lägenhet beroende på hur mitt liv ser ut då :)

2009-03-26 @ 16:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0