Låååång time

Märkte igår att det var länge sen jag skrev här. Nu när jag loggade in mindes jag att jag faktiskt skrev ett långt och intressant inlägg för några dagar sen men det var nåt fel på blogg.se (som vanligt) så det gick åt skogen och sparades inte ens i utkast:(

Idag har jag gått på stan med Tessan. Köpte mest smågrejer, typ strumpbyxor, ett lila linne, 4 par steps och så ett nytt diskställ. Vi passade på att käka på stan och det blev varsin kycklingkebabsallad på Jaxx. Jag har inte gjort så mkt mer än att skala pyttesmå nypotatisar som jag ska göra potatissallad av. Hoppas verkligen att det blir gott!

Ikväll kommer Frida, Junne och lille Isac som hunnit bli 7 månader redan! Jisses vad tiden går!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0