Fixardag

Idag är jag ledig och tänkte ta tillfället i akt att försöka få lite fint i lägenheten. För tillfället ser det ut som en bomb slagit ner. I hallen står exempelvis massa grejer som bodde i den förra bilen, bland annat baslåda och ett extra batteri. Det ligger även kartonger från Ikeabesöket eftersom de inte får plats i tvättrummet där de övriga kartongerna bor fram tills dess att vi tar ner dem till soprummet.

Hittills har jag diskat en massa disk, vattnat blommorna och satt igång att tvätta arbetskläderna. Så nu är det bara en runda disk, dammsugning och en jädrans massa plock kvar. Plus att sängen ska bäddas och kartongerna bäras ut. Har ju iofs imorrn också på mej eftersom jag inte jobbar förrän torsdag.

Nu ska jag återgå till städningen.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0