Äntligen hemma!

Åhh vad skönt det var att få komma hem lite!

Åkte direkt efter jobbet igår och på vägen hem stannade vi till hos Marie (Stoffes syrra). Fikade och snackade lite och sen bar det av hem till mamma-familjen. Snackade en massa mer och gjorde upp lite planer för helgen. Fick även i oss lite mat:) Vet inte vad klockan var när vi gick o la oss, antagligen inte så mkt men vi var dödströtta! Sov med duntäcke i natt, jisses vad skönt det var!!!

Idag steg jag upp innan nio för Stoffe skulle lämnas hos en kompis för att sedan tansportera sej vidare till Norje för Sweden Rock. Skönt att jag bara behövde köra till Kallinge och inte till Sölvesborg (för det är den kommunen det tillhör va??) Vi var iaf på Konsum o handlade frallor och jag passade på att köpa jordgubbar som vi ska mumsa på sen! Årets första jordgubbar för min del, eller ja, jag åt ju en av de Linus fick på sin födelsedag men eftersom de inte var svenska så räknas de inte:) Känner mej riktigt stolt över att jag inte åt upp alla på vägen hem!

Ikväll ska jag upp o hälsa på pappa-familjen. Ska inte va där förrän efter åtta för Tilde skulle tydligen vara på disco tills dess. Imorrn blir det fotboll på förmiddagen och sen skulle vi tydligen käka pizza på Hasslödoppet. De har riktigt goda pizzor där så det stället kan jag verkligen rekommendera om ni skulle ha vägarna förbi Hasslö.

Nu ska jag gå ut o se om jag kan hjälpa mamma med nåt i trädgården.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0