Uppdatering om mitt liv

Nu har snart hela måndagen gått.. Idag har det väl inte hänt massor men lite iaf!
Vaknade av att det ringde en tjej från Adecco och sa att hon ville träffa mej eftersom jag registrerat mej hos dem så jag ska in dit imorrn vid 10. Hoppas att de snart har något som jag skulle passa för!!! Tänkte att jag ska ta med mitt tjänstgöringsbetyg för då kan de bara inte säga nej:)

Ringde även till Växjöhem för att felanmäla vår tvättmaskin. Igår när den skulle börja centrifugera så hoppade den över golvet inne i tvättrummet och vi fick stänga av strömmen för den var heeeelt galen, som förhäxad till och med. De sa att de skulle kolla på den idag eller imorrn... Tänkte inte mer på det och åkte in till stan för att uträtta lite ärenden på banken och arbetsförmedlingen och när vi kom hem så vad stod inte där om inte en ny tvättmaskin:) Hur bra som helst för vi har en hel del att tvätta nu! Växjöhem kan man alltid lita på!

Annars har vi plockat undan här hemma och jag har även hunnit med att slöa i soffan:)

Nu ska jag hänga upp tvätten så att jag kan slänga i en ny laddning!

So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snällt av dom att det gick så fort.

2009-01-26 @ 18:08:04
Postat av: emmzy

ja det är lite knepigt att få in rytmen, men det ska nog gå bra :) pluggar inte du fortfarande förresten? jag kanske har missat något här i bloggen, för jag har inte lusläst allt :P men såg inte något om någon skola.

2009-01-26 @ 21:06:38
URL: http://emmzy.blogg.se/
Postat av: emmzy

nej men oj GRATULERAR :) Vad snabbt tiden går, jag var säker på att du iaf hade par år kvar. hehe. Usch ja, att vara arbetslös suger ju :( hoppas det löser sig för dig snart!

2009-01-27 @ 09:44:31
URL: http://emmzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0