Tjo!

Snart är klockan 12 och då kommer Stoffe hem på lunch. Nu har han ju det så bra att det bara tar 5 minuter hem från jobbet så några luncher har det blivit här hemma. Skönt med lite sällskap! 

Idag har jag inte haft så mycket för mej, som vanligt! Har suttit och drömt mej bort på Hemnet och läst lite nyheter och bloggar. Efter lunchen ska jag ta o städa lite här hemma för det behövs verkligen. Även om man har all tid i världen nu så är det fortfarande riktigt trist att städa! 

Ikväll ska jag ju till Tessan där det är MaryKay-party. Har ju inte råd att köpa nåt men man kan ju alltid kolla ut vad man ska köpa sen när man får jobb:) Om man nu kommer att få ett jobb! På arbetsförmedlingen sa de dock en intressant sak.. Det kommer bli sjukligt mycket pensionsavgångar om ett par år och då kommer det kanske t.o.m vara så att det är vi arbetssökande som lägger ut en annons om vilken kompetens vi har och att företagen och kommunerna sedan får höra av sig till oss! Det hade varit nåt det!

Nu ska det fixas lunch!

 

Kommentarer
Postat av: Karin

om ett par år??? vad hjälper det nu?? buhu!! vet du jag fick precis ett mail från banverket där jag sökte jobb om att platsen var tillsatt av ngn annan... ingen överasknings precis eftersom jag sökte tjänsten i augusti!!! hallå! kan man vara mer långsam??

ha en bra dag o hälsa stoffe

2009-01-22 @ 12:07:56
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0