Rise and shine

Nu är det en ny dag och jag ska göra vad jag kan för att göra det till en bra dag! Har dock inga storslagna planer för dagen, det blir väl mest det gamla vanliga. Idag finns inte några måsten mer än disken men det finns ju alltid massa borden: tvätta, rensa garderoben, bädda rent i sängen osv... Men jag gör det jag känner för helt enkelt!

Ikväll blir det ju som jag sagt innan Tupperware med jobbarkompisarna och imorrn blir det Mary Kay hos Tessan. Det ska bli riktigt kul för jag älskar ju smink o sånt grejs!! På lördag blir det PartyLite med mamma! Trist bara att ekonomin är som den är:( Men man kan ju kolla ut vad man ska köpa när man får jobb:)

Nu måste jag få i mej lite kaffe.... (Påminner mej själv om att ta med kaffe till arbetsförmedlingen nästa gång, lite pinsamt att sitta o gäspa var 3:e minut).

Har du några storslagna planer för dagen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0