Lasagne?

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Vaknade med yrsel som antagligen berodde på mitt näsblod som behagade att komma då... Så jag har gjort lugna saker idag:) Har diskat och så lagat lunch då Stoffe kom hem o käkade på sin lunch. Diskade lite till och så duschade jag. Sen kom Therese och hälsade på och vi har suttit i soffan och snackat och sneglat på diverse tv-program. Nu har hon åkt hem och Stoffe har redan begett sig vidare till en jobbarkompis för att pyssla med akvariegrejer.

Jag ska försöka fundera ut vad man ska göra till middag. Jag är så hiskeligt sugen på kött, potatis, sås och sallad men vi har inget kött hemma:( Vet inte om jag orkar gå till affären heller... Behöver iofs ändå köpa lite grejer till mitt bullbak som antagligen får äga rum på torsdag. Kanske blir det lasagne istället för jag vet att vi har grejer till det hemma:)

Imorrn ska jag antagligen ut och gå med Lucia en sväng. På bilden nedan ser man hur fint vädret var när vi var ute och gick för en vecka sen. Nu har all snön regnat bort och det är lika grått och trist som vanligt:( Blir eventuellt även en promenix med Therese också för vi har bestämt att vi ska ut och gå på dagarna. Då rör man lite på fläsket iaf!


Bosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0